Het is je de laatste tijd vast al opgevallen dat er sinds de renovatie van veld 1 twee gloednieuwe dug-outs staan. Ook langs veld 2 staan nieuwe spelersbanken. Mede door financiële steun van Renzen Advocaten, Rabobank Westland, L’eau Vive en WBE heeft MVV ’27 deze nieuwe dug-outs kunnen realiseren.

Vanwege de complete renovatie van het eerste veld van MVV ’27 moesten de oude dug-outs afgelopen zomer afgebroken worden. Omdat er een flink kostenplaatje verboden was aan deze renovatie was er in eerste instantie geen financiële slagkracht meer om te investeren in nieuwe dug-outs. Dankzij de krachtenbundeling van een aantal partijen zijn deze nu alsnog langs de velden kunnen verrijzen.

Toen Maurits Renzen van Renzen Advocaten afgelopen zomer hoorde dat er in de renovatieplannen geen ruimte was voor nieuwe dug-outs besloot hij tot actie over te gaan. Het in Rotterdam gevestigde advocatenbureau is als sponsor al een aantal jaren aan MVV ’27 verbonden. Het advocatenbureau voor ondernemende ondernemers is gespecialiseerd in arbeidsrecht, ondernemingsrecht, huurrecht en incasso, beslag en executie. De eigenaar van Renzen Advocaten ging afgelopen zomer samen met MVV ’27 op zoek naar een aantal partners die samen met hem de realisatie van nieuwe dug-outs konden waarmaken.

Onder andere L’eau Vive bleek bereid te zijn hierin mee te helpen. Interieurspecialist L’eau Vive kan je helpen met het inrichten van je woning. Vanuit hun winkel aan de Zuidvliet verkopen zij meubels en woonaccessoires van onder meer Riverdale, Riviera Maison en Lifestyle. Daarnaast heeft L’eau Vive sinds kort ook een kledinglijn die je in hun winkel kunt bekijken. Je bent altijd welkom aan de Zuidvliet om de collectie van L’eau Vive te bekijken.

Ook WBE wilde graag een steentje bijdragen toen MVV ’27 bij hen aanklopte. Het bloemenexportbedrijf dat onder meer vertegenwoordigd is op de bloemenveilingen in Naaldwijk, Aalsmeer en Rijnsburg is al jarenlang als sponsor verbonden aan onze club. Zo is het momenteel onder andere shirtsponsor van ons tweede elftal, dat nu dus de naam van hun sponsor tijdens thuiswedstrijden niet alleen op hun shirt terugvindt, maar ook in hun eigen dug-out.

Tenslotte leverde ook Rabobank Westland een aandeel aan de realisatie van de nieuwe dug-outs. Ook deze partij ondersteunt onze vereniging al jaren. De bank is sowieso erg betrokken bij het regionale verenigingsleven. Zo organiseert Rabobank Westland jaarlijks de Rabobank Clubkas Campagne, waarbij leden van de bank beslissen welke verenigingen volgens hen het meeste recht hebben op een sponsorbijdrage. Zodoende mocht MVV ’27 dankzij deze actie afgelopen jaar €563,- bijschrijven op de rekening.

MVV ’27 is deze vier partijen zeer dankbaar voor de steun die zij leverden aan de totstandkoming van de nieuwe dug-outs. Ook de selectie en het bestuur van MVV ’27 leverden een bijdrage aan de nieuwe dug-outs, maar zonder de financiële slagkracht van Renzen Advocaten, L’eau vive, WBE en Rabobank Westland was het onmogelijk geweest om de bouw van de dug-outs te realiseren. Voor de spelers van MVV ’27 is het met deze prachtige spelersbanken bijna een feestje om wissel te zitten.