MVV’ 27 heeft vorige week, door actieve bemiddeling van Proost Horeca Belang in de persoon van Harold Goessens, de gunstige inkoopvoorwaarden met Heineken gecontinueerd. Door deze voorwaarden heeft MVV ‘27 één van de beste inkoopcondities van het Westland verkregen. Heineken heeft in de regio een sterke voet aan de grond en informele peilingen onder de kantinebezoekers duiden op een lichte voorkeur voor Heineken op de tap.

In het afgelopen jaar nam MVV ’27 bijna 20.000 liter af van leverancier Heineken. “Het groeiend inkoopvolume van MVV ‘27 is inmiddels ook een goede basis om stevig in te zetten tijdens de contractbesprekingen met Heineken”, aldus Arthur Paping, penningmeester van MVV ’27. Doordat Heineken zich tijdens de gesprekken als business partner opstelde en tevens met overige acties (o.a. glaswerk met jubileumlogo) goed meedacht met MVV ’27, was een digitale enquête onder de leden niet nodig. Hierdoor kon de goede samenwerking met nieuwe en uitdagende staffelkortingen voor de toekomst worden bestendigd. “Het inkoopvolume van bier mag geen graadmeter zijn voor de gezelligheid in de kantine, maar geeft wel een indicatie”, aldus Riet Jordaan.

MVV ’27 is erg blij dat het deze deal met Heineken heeft kunnen sluiten. Daar proosten we op!